moving to the light



Är det verkligen okej att ha en träning klockan 12 när  det är lov? Jag menar handboll är en tuff sport. Jobbig, så då kan man ju inte spelahandboll klockan 12 på ett lov. Visserligen gör vi detpå ssmålandsläger och cuper men nu.....
nu är det en helt vanlig dag och jag var uppe rätt sent helt omedvettandes om att det var träning idag tills jag vaknar nu kolla på mobilen och så ser jag ett sms.
jag vikll fan radera det smset. För där står det att et är träning idag 12-14 !!!
Ja man får väl ta och pallra sig upp. kärringen ovanför väckte ju mig. jag trodde först det var mamma som stord och ill bankade på dörren så jag tog till och med öronpropparna. så nu kan jag ju fetglömma att somna om.
nä men nu ska jag upp! :)
ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0