logiskt



Heeej, jag gick upp vid 08.00 idag för att jag skulle dömma vid 09.30.
Så kommer jag till P-hellan, det är svart och inte en jävle är där haha
går upp till Simhallen för jag vet att Sebbe jobbar och an kasnke vet vad som hänt och samtidigt ringer jag Moa och säger att matchen nog är inställd för ingen är där.. Samtidigt sm jag hittar Sebbe så ringer Moa och säger att matchen är inställd........
Då där jag lite för jag hade behövt sova ut idag. Sebbe blev lite irriterad och ringde runt lite. Så pratar han med Mats Hugosson och då så säger han att sävsjö dragit sig ut. Och ja just det säger Sebbe, det visste jag j. SÅ ALLT ÄR SEBBES FEL -.-
damp!
men en trevlig pratstund fick man ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0