I mina spår de vackra änglar suddas

sitter här och försöker känna julkänslan... men den kommer inte "/
men jag har hittat en utav magnus carlssons julskivor och jag kommer uhåg den så väl.
mamma köpte den och vi lyssnade på den en jul .jag har en favorit låt på den och varje gång den spelas så kommer så många minnen upp. både bra och dåliga
"När En Stjärna Faller" heter den. Himla fin faktiskt



Varje dag
Finns en undran
Vem är jag
Och vem tar mig
Dit jag far
På min resa
Genom livets äventyr
Så här är jag
Och jag känner
Den kalla snön
I mina händer
Och jag ler
När kylan bränner
Och jag går vintergatan ner
För när en stjärna faller på himmelen
Får mina drömmar liv igen
Och som ett barn som tror på krleken
Kommer julen till mig
Och när en stjrna faller på himmelen
Får mina drömmar liv igen
Jag kommer alltid tro på kärleken
Och den julen som är i min dröm
Där jag går
På vita ängar
I mina spår
De vackra änglar
Suddas ut
Och blir till sängar
t en lugn och stillsam vind
Så somna om
När du vaknar
Finns ängeln som dig vakar
Finner allt
Du tror du saknar
Som finns där inom dig
För när en stjärna faller på himmelen
Får mina drömmar liv igen
Och som ett barn som tror på kärleken
Kommer julen till mig
Och när en stjärna faller på himmelen
För mina drömmar liv igen
Jag kommer alltid tro på kärleken
Och den julen som är i min dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0