Herre gud, jag tappar hakan för du är så fin



satt här vid datorn och smällde sån där bubbel plast som var till en julklapp mamma fick av jobbet.....
så ringde det på dörren och jag trodde det är mamma för att hon precis gått ut. så jag springer för att hon inte ska dampa på att jag inte öppnade ....
och så står något långt med mössa där. Det var Ebba.
hon höll i en present och gav den till mig. hon sa att det var för att jag fotat henne och hennes släkt. Jag öppnade och de var en ring från Style By Tyra. jag dog. jag mår lite sådär haha
jag har ju fotat henne och hennes släkt för jag tycker det är kul. och dessutom var ringen en sak jag önskade mig i julklapp. och så får jag den av Ebba. Fina, fina Ebba Bengtsson.
Vilken tjej. ett stort och gott hjärta har du. Blir nästan lite tårögd. vad ska jag göra. ge något tillbaka ? herre gud. jag tappar ord.
de jag har kvar är i alla fall
ett fett sjukt stort tack gumman <3


visst är den fin!


Kommentarer
Postat av: Enna

2010-12-22 @ 12:22:22
Postat av: Ebba

Emma gumman , du är fin ! och det var därför jag gav dig en gåva, jag älskar dig ! och du är så ödmjuk stumpan!!

Och du ska verkligen inte ge något tillbaka för detta ville jag ge dig för att du är den du är !! pusss

2010-12-22 @ 12:23:41
URL: http://ebbaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0