Dag 4: Mina passioner

jag satt och funderade lite på vad passioner är. kom väll fram till att det är något man gillar och inte klarar sig utan. så jag utgår från det.

en passion är i alla fall handboll.
ja jag ör bara 15 år och är sjukt förälskad i sporten. även fast vissa träningar går skit och matcher går åt helskotta och tänker att jag ska sluta. Så nä. blir svaret. handboll = emma johansson.
jag kommer hålla på med handboll så länge det går. ända tills jag seriöst inte får spela för jag är för gammal. nä men nästan.
handboll är sjukt kul. speciellt nu när vi spelar med 94 orna. dom är ju så jäkla härliga. Tove och Nora är liksom i mitt hjärta. jag skulel kunna kolla på dom i resten av mitt liv när dom väl är igång.
jag älskar känslan efter en match eller träning då man gett i stort sätt allt men man bara vill fortsätta för man är liksom "hög" på adrenalinet. Ja precis jag älskar liksom när adrenalinet slår till under uppvärmningarna. då man varit hur seg som helst och så gör man en high five och känner hur allt släpper och endorfinerna kör igång!!!!!
vissa fattar inte och tycker säkert det är helt sjukt. och ja det är rätt sjukt men helt underbart!!!! och nsart kommer jag ångra at jag skrev detta. men jag menar det faktiskt. sen kan man ju inte rå för att bli inspirerad när Sveriges damer går till EM final!!!!!

En annan är musik. och här fattar nog många vad man menar för musik det är som terapi. Melissa horn när man är ledsen och blivit dumpad. Michael jacksson när livet flyter på. EMD och the script när man är kär. the script funkar när man är ledsen också. men alltså, musik. helt underbart.
jag kom ihåg att Erika satt och laddade ner musik på lime wire och det var väl då jag fick upp ögonen för musik. när jag var typ 7 år. och när jag var 10 år och mamma blev sjuk åd slog musik typ igenom för mig för då var liviet piss och det ända som fanns där då var musiken. så musik kna man aldrig ta ifrån mig det kommer alltid finnas i mitt liv.

så kära vänner . handboll och musik. kom ihåg det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0