2010-12-10

sitter liksom här och försäker göra det sista på Hemkunskapen nu ... och det går sådär. sitter me st och tänker på allt som hänt idag och jag har en sådan där klump magen ni vet. det känns osm man har ångest över något. men just nu så har det hänt så mycket så jag vet inte vad det beror på sen vet jag inte heller vad jag ska göra för att lösa allt detta på ett bra sätt. det skulle vara så himla skönt att bara kunna släppa allt. men det går inte. jag har ju faktiskt lärt mig att vi har popup egenskap. Alla tankar vi vill glömma försvinner aldrig. Istället kommer dom upp som popup fönster. så är allt nu. och jag vill bara skita i allt egentligen. men de går inte. jag är bara glad att jag har Moa nu som faktiskt förstår. för det gör ingen annan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0