You can have whatever you like



andra dagen i skolan idag då(y)
helt ok förutom att man redan kommit försent "/ men tack Moa för den ;) haha nä då.
en 10 minuters prick blir det, men sen får det räcka!!!!!
Ingående om matchen igår då.
den var verkligen inte kul att spela! Allt var jobbigt typ, gick väl helt ok tills foten gav upp och var tvungen att byta. vill också säga att domaren var sjuk i huvet! Seriöst, han visst nog fan inte att man får ha axel mot axel och en av våra tjejer fick rött kort ?! hallå, det får man om man spottar på någon men hon fick det för att hon gick bara axel mot axel, jag skojar inte! helt konstigt, inget fult alls. 
en jävla brat var han pensionerad liten kort gubbe med fejk bränna och backslick! Gillar inte!

men ikväll, eller om ungefär 20 min ska jag träffa Moa och Amelie, vi ska till P-hallen och kolla på när eksjö/Sävsjö spelar match mot nått lag som jag inte kommer ihåg namnet! Men innan det så ska jag fan ta en bulle ;D
Hilda åkte till stugan idag så hon är inte hemma i helgen! Så vi får klara oss utan henne! 
näääää, nu får mamma och erika fan komma hem ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0