Save me from this pain that I don't know

A hej igen :)
jag fortsätter väl där vi slutade ......
Jo, det är träning idag, typ med bara matcher....
MMMM, och jag vill spela fotboll!
Jag vill!!!!!!!!!!
men gejen är den att jag fick smsa markus innan och säga att jagblivit smittad av Erika!
Hon kom hit i fredags och har sovit här hela helgen och hon har haft ont halsen och nu har jag det!!!!!!!
och imon är det första sreie matchen sen uppehållet, och jag vill verkligen vara med.

har ju ont ihalsen och känner mig hängig och jag tror det beror på att jag är trött. för vi sov ju inte många timmer inatt. Så jag hoppas att det försvinner efter några timmars vila och sömn tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0