Not like the movies

aaa, nu är jag tillbaka, satte bara på lite robyn sen försvann alla bekymmer (y)

vill också säga att min mobil förtillfället inte har några pengar och därför kan jag inte blogga som jag vill -.- men om min kära pappa varit snäll så borde han ha skickat in räkningen idag! och då borde jag i alla fall ha pengar på fredag -.-
JAG DÖÖÖÖR

så därför bloggar jag lite dåligt och såhär lååånga inlägg.
men igår så var vi ju i Belläsnäs ? tror jag det hette! för dom bor inte i bellö hel sjukt, en till kilometer utanför bellö är det... tycker synd om julia och bea :P

nä men det var riktigt mysigt, käkade korv och blåbärspaj, lekte lakar snackade gamalt kollade match protokoll, pratade om den kommande säsongen, pratade om minnen, pratade om hur vi ska tjäna pengar iår!
Vi hade helt enkelt mycket trevligt och var väl hemma runt 22.00...

Gick väl inte och la mig förrns 22.30 i hopp om att jag skulle kunna kolla på So You Think You Can Dance, men fick ge upp den önskningen!
men nusitter jag här pigg men snorig och ska senare åka ut till ränneborg och kolla på mina vänners insats mot nässjö i fotbollen  !!!!!!!
VI VINNER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0