Jag vet, det är alldeles för sent. Och jag...

dsc08167 (1) (MMS)

Jag vet, det är alldeles för sent. Och jag måste vänja mig vid tidiga kvällar och tidiga morgonar. Och ja, mamma sa innan att hon skulle väcka mig tidigt imon. Jag vet ingen tid. Men jag hoppas på att hon glömmer detta påstående under natten. Right! Nu ska jag sova i alla fall. Och imon ska jag träffa Hildas date ;) och så ska jag köpa ett nytt ansiktsvatten. Förhoppningsvis så blir det en solresa, Höhö. Nä på med hatten. God natter på er alla! Pöss, puss, pussilipuss osv.. Hej då Jo bilden är från modevisningen, re design grejen vi hade i skolan. Den klänningen till höger är ju då min -.- och modell är olivia! Ville bara säga det haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0