•Jag är en hula, hula flicka.

gårkvällen spenderades på stan med Elin pekfinger Widén.. höhö
vi satt på kontoret med chips, dumleklubbor, husvagnar och en marabou polka (a)
du vet, sådana männsikor är livet! Asså, elin och jag har spelat i samma fotbollslag sen vi gick i typ 1an. Vi har gått i samma klass i 2 år. Och först nu, har i börjat prata, eller inte NU, men vi har egentligen inte sagt mer än hej och passa mig till varandra under alla dessa år. Och nu förstår jag fakiskt inte varför det varit så, för elin... hon fattar precis vad jag tänker, hon fattar vad jag känner, ibland tar hon orden ur munnen på mig och ibland när jag inte försåtr mig på nått, så förklarar hon för mig och då fattar jag äntligen.
asså jag lovar vi skulle kunna skapa fred på jorden för vi är så sjukt bra på att prata, haha. ni anar inte. Vi kan lösa allas problem!
Elin är en bra kvinna och mucka inte med henne i onödan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0