I'll be alrigth

heeeej, idag borde jag fan ha köpt min stadfesten biljett -.-
för asså serriöst! det är köööö in till Fiesta nu! Hoppas som fan att det finns kvar i alla fall 2 biljetter imon :P en till mig och den andra till Elin, haha.

Jag nämnde tifigare att jag blivit förkyld vilket jag fortfarande är. Och igrå tog mitt nässpray slut! så mormor kom förbi med ett, OCHI NTE FAN VAR DET NÄSSPRAY . Nä asså jag vet att mormor är anti nässpray menj ga bad om nässpray men nej det köpte hon inte, istället köpte hon något jävla vatten med lite menthol blandat med saltlösning -.-
så idag på morgonen bad jag erika gå och köpa så jag var hemma och hämtade det efter hemkunskapen!
Och hemkunskapen är ju en annan historia!
Vi gjorde soppa som vi kulle ha ök i, och jag är grym på att hacka lök, allvarligt asså :P
Och så stod jag där och vips så blöder min tumme järnet!
Fantastiskt tänker man då, första lektionen med ny lärare och då måste man be om ett plåster för att man lykligtvis nog lyckades skära tumman av sig -.-

mmm, nu blev jag plötsligt negativ, hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0