I never thought that it be easy

jaaa... nu så är det bestämt.
jag kommer i framtiden bo hos pappa i Malmbäck varannan vecka och i Eksjö hos mamma varannan.
det kommer bli bra så. det kan jag lova er, jag tror att jag kommer kunna koncentrera mig fullt på skolan och på träning.
Så såhär blir det.
det finns många anledningar till varför det blir såhär, men en anledning är att jag älskar att umgås med min pappa, vi har kommit nära varandra senaste tiden och jag älskar umgås med min syster. och när båda bor i malmbäck så blir det ju toppen dessutom så har jag inte träffat min pappa alls mycket de senaste åren och jag vill inte bli 18 och ångra att jag inte va med han så mycket så nu har vi ju värsta lösningen!!!!!

och ja det är jobbigt att det ska bli såhär. Men jag tror det blir bäst såhär!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0