Don't be frightened, just give me a little bit more


hello, jag är nu hemma från P-hallen efter match lite prat med Lina och Sebbe (y)
men, eksjö förlorade matchen och ärligt så spelade dom inte allt för bra "/
och det andra lagets namn har jag åter igen glömt men dom var från eskilstuna i alla fall, haha.
jao, jag pratade lite med Lina Hagström :) Härlig brutta :) hon är 21 men så jävla snäll och det gillar vi !!!!!!!
jo jag fick höra om hennes sjuka dröm, och ja den var fan i mej sjuk! Det går inte att säga annat!
och nu då så gör jag inget, jag dricker saft! det var länge sen men det är skit gott, willys egna :P haha näää, usch har ju inget vettigt att skriva så hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0