Det är dags att tänka efter

jag har ljugit för alla, för mig själv. Jag vill inte va sån, jag vill inte bli som dig!
jag vill inte må dåligt och ångra gejer jag gjort och inte gjort i livet.
livet är för kort för att må dåligt och vara bitter!
Från och med nu ska jag må as bra! Jag ska vara glad när jag är glad och vara ledsen när jag är ledsen!
Jag ska kämpa och alltid göra mitt bästa! jag ska göra allt helhjärtat. Jag ska fan ha de bästa betygen nu när jag går ut nian, jag ska kämpa på planen vare sig det gäller handboll eller fotboll! Jag ska finnas för mina vänner.
Jag ska må bra från och med nu!


Kommentarer
Postat av: Nicolaysigrid

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 @ 07:24:20
URL: http://nicolaysigrid.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0