Dance it's all I want to do so wont you dance!


Im alive! även fast min näsa och huvud sviker mig...
är somsagt förkyld, men jag kömpar :P haha just nu är nasspray och lypsyl min räddare i nöden.
Skulle egentligen tränat idag, men jag pallar verkligen inte -.- får tagga tills imon istället då vi drar till Bellö med handbollslaget :D

Förövrigt så har dagen varit hur kul som helst! Skolan är alltid roligast när man är lite smått sjuk :P
det är faktiskt så, nä men idag hade vi NO, fysik stod på schemat och vi fick reda på vilka grupper vi var indelade i, och jag är med ELIN! WOWHOOOOO, helt underbart!

vi har dessutom fått tre läxor, SO, skriva om en nyhet, Engelska uppsats, THIS IS ME! och så spanska som tydligen också var någon skriv grej! men det ska vi fixa. Ska börja lite smått med det imon hade jag tänkt.
Menn u måste jag gå, Ebba kommer snart och då åker vi till Ränneborg för att träna, eller jag ska kolla :P
 Men hej för idag :)
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0