Dagens

när jag kom hem så ringde min pappa, eftersom att han ringt ett tag blev jag as stressad! Jag svarde, från det kalla in i det varma! Får på sätt och vis panik för att jag svettas som en apa, har fleece på mig, väskan på axeln mobilen i ena handen och posten i andra och kan knappt stänga dörren. Känner redan då hur vreden kryper upp och jag svettas ännu mer! får frågan av pappa, "när kommer du??". Känner att ilskan växer ännu mer för jag pallar seriöst inte ta det nu för jag vet inte!  Lyckas få ur mig att jag inte riktigt vet för vi har fotografering med handbollen ikväll och vi ska ses vid 18.00 mer vet jag inte! Då kryper bilden upp i huvudet på tidtabellen där det står att sista tåget från nässjö går 19.07...... Fan tänker jag och säger att pappa ska ringa mig vid 18.30 (eftersom att jag inte har några pengar på mobilen) för då planerar jag att vara färdig och att kunna sitta på bussen till nässjö! Då kommer min syster in i bilden, bryter min koncentration och säger att sista tåget från nässjö går vid 19.00. ger henne en blick och sätter upp fingret för min mun för jag absolut avskyr när man avbryter mig när jag pratar i telefon! Avslutar med att pappa ska ringa mig vid 18.30 och säger hejdå. då säger min syster att sista tåget går vid 19.00. JAG VET!!! är det jag får ur mig. min då övertrötta syster som bara sover på dagarna blir förbannad och fräser tillbaka och med ett ryck kastar hon en påse på golvet! jag fattar inte riktigt vad som menas med  denna gest, låter påsen ligga..... börjar pyssla med posten som jag lägger på köksbordet men bär sedan upp påsen och ska lägga den vid soffan där storasyster sitter men då fräser hon till och säger, det är till dig! Då inser jag att det är spotless, den nya serien jag pratat om ett tag! 

då har min genomsnälla syster gått till apoteket och köpt det åt mig! Jag känner att jag lika väl kan skriva det här för du lär ju inte lyssna på om jag pratar med dig just nu!
men tack erika ! fan vad snäll du är!!!!! <3 puss på dig

där har ni min helt underbara historia! värd att läsa dock hej så länge ska fixa lite med bilder och sånt nu sen helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0