Break every rule!!!!!!

ojoj, härlig dag, sol och lite värme, helt amazing.
men adgen började inte alls för bra! För det första så står den där jävla tölpen som spelar trumbon utanför idag igen, och har gjort det i ca 3 vecakor, dessutom så kan han bara 3 fucking låtar. Jag vill känna att jag lever, over the rainbow och du vet väl om att du är värdefull!!! Asså jag svär . jag kan de där låtarna utantill jag hör bokstavligen när han spelar fel bara för att kossan stått utanför varenda jävla morgon mer än halva sommarlovet!!!!!
dessutom så springer mamma in i rummet, i värsta il farten ungefär som om att det brinner någonstans. Jag blir förbannad, går upp och stänger fönstret bara för att den där jävla fånen står utanför och spelar sen stänger jag dörre n trycker i öronproppar och lägger mig i sängen igen. men dååååå, då springer mamma tillbaka till köket, och jo, sätter på damsugarn. OH NO SHE DIDN'T, så då blev jag jävligt förbannad. VA FAN!
om jag inte får väcka mamma när hon sover, (får då blir det ett jäääävla liv) ska hon då få väcka mig?! Men en DAMMSUGARE också. AAAAAA, blir galen jag svär. Jag flyttar till pappa snart!!!

Så jag har knappt pratat med mamma idag, jag har bara sagt, finns det någon sås? och, Tack för maten.
mer än det kommer jag inte säga!
Så nu vet ni
och nu ska jag byta om till träning!
jag behöver det nu känner jag ! det bara kliar i hela kroppen, gaaaah
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0