2010-08-02

goddag, måndag är det idag och jag vaknade vid tolv ungefär, hoppade upp och kollade på cityakuten (y)
meeee like. Sen frulle på det och ett evigt sappande mellan Ellen DeGeneress och Oprah Winfrey.....
yes, och nu så lyssnar jag på James Morrison och sådana där låtar som är lite sorgliga ni vet -.- haha
men så är det.

idag ska jag bla. träffa Nisen, det var ett tag sen, saknar henne !!!
sen så ska jag städa mitt rum -.- måste verkligen, jag har börjat men jag palla inte mer :P
funderar också på att möblera om på nått vänster men vi får se hur det kommer gå.

och vet ni, mamma gör stuvade makaroner :D (Y)
visst vattnas det i munnen på er ! Jag veeeet.

dessa ringar köpte jag i jkpg i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0