svinis

tog svinis i tisdags och iår mådde jag skit dåligt kom hem efter träning och gick och la mig klockan halv 8 :o somnade direkt och idag har jag jävligt ont i armen och moa gör inte saken lättare genom att slå mig där också hade lust att döda henne ...


fick 39/41 på engelska provet.. möe gött om jag ska va ärlig vilket jag är...
sen fick vi de nya handbolls overallerna igår skit snygga förutom promotec på mage :P usch
sen imon så slutar vi vid 10.30 eftersom det är cup...
så då gäller det och packa och göra pastasallad , för mamma är inte hemma x) haha
undrar hur det kommer gå.

senare ikväll är det träning funderara på att stå lite eftersom vi inte har någon målis till helgen och jag är frivillig och så har jag onti armen. vi får se helt enkelt.
 have it nice, kaninbajs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0