Stackars barn ... x)

haha alltså om ni inte läst Moas blogg idag så läs min :P
idag när vi cyklade hem så cyklade vi bakom en liten chines pojke (vilken udda stavning :P)
aa men där vi backen vid Netto cyklade vi och Moa plingade för han cyklade mitt i vägen...
jag bara, varfrö plinga du för vi kan cykla förbi..
men jag tror nog att han trodde att när en person plingar i pling klocka att man ksa cykla snabbare för det gick fan inte cykla förbi han.
har nog aldrig cyklart så snabbt upp för den backen och den där lille killen var nog as rädd för där är jag jämta och stor flåsar, (lite för att retas med han) HAHA
för han trampade på så in i,
och lite längre bak hör man Moas flabb xD haha



Hel dagen har varit lite si så där idag haha
på ett bra sätt ;). matten var ju inte på topp haha
fan va jag skratta.......
lika ås spanskan var lite si så där, kastade ett suddigum fram o tillbaka över klassrummet och Kewin bara stör ;) haha
 bara att få den iden att kasta ett suddigum är helt sjuk....


sen ikväll är det träning, och då ska jag stå i mål för att typ öva inför cupen  i helgen eftersom våran målvakt inte kan va med X) haha
skojsigt.



blev lite av en väcko ressume innan vecka. men aaa
vi ses ;)
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0