T O R S D A G

Tjabba tjena hallåå. Eller godmorgon.
 Nu så sitter jag här och väntar på att klockan ska bli elva, då ska jag nämligen smsa Hilda :P Det blir bäst så att smsa efter 11 för hon kanske sover x) Japp så är det. men men. Jag var uppe as tidigt idag vid 9 vaknade jag så nu har jag tittat på Rachel Ray hela morgonen och gjort ost macka i mikron. JUMMI. skit gott. Måste strax städa mitt rum för min mammas skull. Japp, sen senare idag kommer Moa hem från sin mormor och då ska vi sova över var det tänkt. ska bli skoj för det var sjukt länge sen vi sov över nu! Måste passa på nu för på lördag åker Hilda till Norrköping fö att kolla på melodovestivalen andra chansen. Ska hålal utkik efte henne. Måste bara tipsa om en artis också. ERIK HASSLE. Alla har väl hört hans senaste "hurtful" den är as bra. menj ag hittade en anna låt från han, "Make it home" ska lägga upp ett klipp sen. Ha det bäst. HUHU PUUUUUUUUUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0