O N S D A G

Ja, god dag alla där ute.
Skolan idag var helt Ok. Hade elevensval imorse och jag har då dans med mis angelitos. Hade en grupp uppgift att göra fyra åttor till en line dance. Jo asså om man nu har övat på denna dans i 2 veckor så borde det ju gå bra. Och det gjorde det. men när vi sedan skulle redovisa dansen genom att lära alla andra tjejer så gick det år skogen x) Ja så kan det va.
En rolig sak var ju då matten idag, jo våran handledare Solweig är lite vimsig ibland. Men så håller vi på med prcent och då skulle vi räkna lite rabatt. Och 50 % är ju hälften. Och ett ex antal gånger skriver hon hälfen.....
Och Simon undrar vad alla skrattar åt och alla säger då: Jo men ser du inte HÄLFEN.
Sen när hon skriver HÄLFEN igen så hör jag bara någon säga lite tyst hälfen? Och sen bara... HÄLFEN!
Då hade ju Simon äntligen fattat vad allt skratt handlade om x) Ja men 7C1 är ju som sagt bäst.


Men nu så sitter jag här för mig själv och lyssnar på lite musik. Kanske ska lägga in ett inlägg med dagens låt. Eller kanske mina favvo låtar.
Aja, sen ikväll är det handbolls träning + utespring i 30 min. Känner inte för träning ikväll. har tappat motivationen lite. Aja men sånt är livet. Ses. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0