O N S D A G

Hejsan, nu är det väl 1 månad sen eller något liknande som jag inte bloggat, till och med min syrra frågade när jag skulle skriva lite x) haha.
Har inet hunnit liksom har haft fullt upp med skolan in lämningar  lite redovisningar här och där. Sen i måndags blev jag sjuk, och orkade inte göra så mycket. har as ont i halsen hes och hostar.
men liksom i måndags på kvällen kom Moa och Hilda till migm ed BEN & JERRYYYYS :D haha yes.

 ↑
MIS ANGELITOS

FAN ALLTSÅ. KOmmer inte kunna vara med på regionsmästerskapet i helgen ehller det suger fett!!!! AH blir ås förbannad på alla jävla sjukdomar.  Sen är det sista serie matchen imon. hemme match också får ännu mer damp. missat dom 2 sista matcherna plus alla träningar denna veckan.
MEN NU FAN, NÄSTA VECKA DRAR VI TILL IRSTAD :D DÅ SMÄLLER DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0