L Ö R D A G

Ja ni vet då att jag kanske inte varit den bästa på att uppdatera. men nu är det dags !!!!! :D
Igår så var skolan as seg hah, kan inte förklara. Men den var skoj faktiskt.
Efter skolan var jag med Moa Hilda och Ebba, skit skoj. Va gjorde lite havregryns mojj och hemma gjord vaniljsås. Haha alltså, misslycad blev den. aja övning ger färdighet. Sen så dansade vi lite granna och spelade in en film x) hah
Och vid halv 8 så kollade vi på A damerna. dom vann om ni ville veta. ja där träffade vi Amelie. till och med Kewin och Erik. Så vi spelade lite handboll. Sen åkte vi hem.
Jag kolade också på "Samantha" stavning. Men programmet är faktiskt riktigt bra om man har dålig humor :P Aja.
dagen var riktigt skoj.... Puss på er!


Sen idag så var det match. Det ver skit ksoj att spela idag. Vi vann med 5 mål. Fan vad skönt att vinna. Vi brukar förlora med kanske 3 mål max. men nu vann vi. Och så spelar vi ju åt dom som är 1 år äldre. Jag tycker fan att vi är skit bra.
Ja och nu så siter jag här och väntar tills Melodifestivalen börjar, (HEJJA EMD) då ska jag och Moa till Rebecca och Sofia :) Hilda kunde inte hon ska fira sin mamma. Men idag har allt varit skit bra. Det rullar helt enkelt!!!
Puss

Bild från Åhus 08 på laget :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0