F R E D A G

Goday mate.
första dagen i skolan på heeela vecakn. var riktigt kul faktiskt och om alla undrar varfrö det var "flum" så kommer förklaringen här...
NÄR MAN VARIT HEMME I NÄSTAN 1 VECKA SÅ BLIR MAN SJUKT RASTLÖS, SÅ VAD SKA MAN GÖRA. Jag var ju överlycklig över att få träffa lite folk idag ;D
ja så var det med det.

jag var med Moa & Hilda, var planerat med lite bio, men så blev det inte. istället gjorde vi våfflor och åt passions frukt och granatäpple :) bara jag som åt typ och vi knäckglass till också jummiiiiiiiii.
HAHAHAHAHAA
dagens: vi cyklade till hemköp och alltå det gick inte att cykla kissade fan på mig x) haha helt sjukt.
men men

Imorgon bär det av till karlskrona för regionsmästerskap det ska bli så jävla kul har inte spelat handboll på 2 veckor nu har varit djuk osv. Längtar som fan. EBK tar det <3
hej då vi ses väl kanske imon eller på söndag ;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0