??

Hej, jag går rakt på sak.jag har tänkt mycket på detta, Alla gör likosm misstag. Ja det är sant ALLA. till och med du!!!!
oc då undrar jag vf man aldrig kan förl¨ta. fast det gör man ju efter en viss tid. Man säger att tiden läker alla sår. Hm, jo på ett viss sätt ja. man kan komma över saken men den kan fortfarande sitta kvar där och skava. och jag undrar ibland varför ingen tog reda på sanningen innan man drar slutsattser. Som i fysik eller kemi. man gör en hypotes gissar, men ingen går längre än så ingen tar reda på sanningen. ocg jaaa. visst alla gör misstag. jag också. jag säger förlåtäven om detta var länge sen. och jag saknar dom gammla tiderna sjukt jävla mycket då vi alla kunde sitta ijämte varandra vara oss själva och skratta!!! kommer det bli så igen eller ?
jag hoppas grymt med massor att det blir så. det jag skrev här knske inte var så tydligt. men tolka det som ni vill. jag kanske är dum ihuvet men vadå??!! tyck det då

Kommentarer
Postat av: elinwidennnnnn :D

emma :*

vad har hänt ?!

<3

2009-03-26 @ 18:03:22
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0