T O R S D A G

Vaknade vid halv 11 idag och jag har sovit as skönt asså. Kollade lite påTV och käkade frulle. gick sen in på datorn för att kola läget. var innte på youtub och såg en tjej som sjöng "can i have this dance" från HSM3 :P hon var fan grym. aja......
en rolig sak då var det att alla jävla telefonförsäljare har ju börjar ringa 24/7. HATAR DET. Och mamma pallar inte sitta och tjabba med dom. så vi låter det ringa. en det störda är att dom ger fan inte upp förns man lyfter på luren och skriker in i deras hjärna att man inte är intresserad. Så alltså är det bättre attsvara och säga att man inte är intresserad.
Så sa jag till mamma igår.
- Nu tänker jag fasen svara och säga att det är du och sedan be dom att dra åt helvete :P nä men i alal fall säga att jag inte är intresserad.
Hon bara kolla på mig och börja skratta.
I alla fall så ringde det imorse när jag gått upp och jag svarar.
- A det är carola (eftersom min mamma heter carola)
- Hej bla bla bla. jag är från Ellos någonting,.....
Shiet helvete tänker jag vad är det nu har mamam typ glömt betala något skit ?!
Så jag står där och lyssnar på han och försöker komma på vad jag ska säga.  så jag typ står där och säger okeej och jaa när han pratar så säger han
-Är du upptagen eller ? Det låter¨lite så..
- ja precis, upptagen är jag så måste tyvär rusa.
- OKKEEEJ DÅ ÅTERKOMMER JAG!!

Ja alltså det gick ju hyffsta bra......  fast han återkommer det aset.
när mamam ringde sen så skrattade hon bara!!!
men sånt är livet. Vi hörs sen.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0