O O O P S

 alltså jag har ju inte bloggat alls denna  vecka har inte bågot att skylla på faktiskt jo en sak det har ju varit skola. Men veckan har varit ut tröttande men här och var har det dykt upp små  gobitar :P Som i måndags efter träningen så cyklade vi till Långanäs med Hampus och badade. Det var ganska varmt faktiskt det var inte så att man fick panik som jag typ fick i helgen nää utan det var lagom :P
 
vad som hände i tisdags har jag ingen jävla aning om jag tror att jag har en minneslucka där ifrån faktiskt.

men i onsdgas så var det ju då skola och mina nycklar försvann och jag hittade dom inte. jag kollade hos rektorn typ5 gånger och sen så ringde jag runt lite till några klasskompisar men ingen hade dom. JAG FICK ÅNGEST. FAN VEM SOM HELST KUNDE JU KOMMA IN I MITT HUSSSSSS.men jag glömde det en stund och jag ludde kewin och Hilda fixade en sak vi skulle göra mot Moa.  jag gick och sa till Moa: Alltså jag har en bok i ditt skåp som jag behöver. Så jag fick henes nycklar. vi kutade till Moas skåp och låste upp och medans Hilda och Kewin höll kolla på när hon kom ut ur klassrummet så stod jag och ludde och väntade. Sen så kommer Hilda springandes cch då blev det panik men vi fick in Ludde. Och för att uppehålle Moa för att inte se vad vi gjort så hörde jag att Kewin stod och typ skällde ut Moa xD haha hon belv skir chockad men i alla fall så kom Moa till skåpet och det var lite segt att få upp det så hon sa typ: Va faaan har ni tagit sönder det eller ? men till slut fick hon upp det och då hopper Ludde ut och skriker och Moa typ flög upp till taket xD hahaha lugnt det roligaste på heeela dagen. men det får lite konkurrans. eftersom mina nycklar var borta så hade jag jui ngen cykel och vi som skulle spela match på kvällen. men Moa skjutsade mig eller jag skjutasade henne rättare sagt på hennes cykel. Och så är vi på stora vägen vid bron typ ut till Ränneborg. så kollar jag till vänster och ser en stor jävla bil en polis jävel bil  och så säger en tjej innuti bilen. Hej tjejer, inget skjutsande här vah, bara en på cykeln. OK sa vi. Och ja bara. Moa hoppa av då..... Moaaaaaa. trög eller vad ?! A men hon hoppade av och så körde bilen iväg.och Moa bara. du Emma, skaj ag hoppa på igen eller ? x) haha så jävla skoj men matchen vann vi med 2-1  :D och en sak till JAG KAN VÄXLA MOAS GAMMLA CYKLEL MED FOTEN :D

igår så var det skola igen då. vi var på museet och MATILDA BJÖRKMAN. DU HAR PLATS I MITT HJÄRTA !!!!!!!!!! och jag älskar digg coca cola läppmojj. puss
Sen så kom syrran med tårta eftersom hon fyllde 21 igår. GRATTIS SNYGGING:D älskar dig
bal sen, det var så jävla kallt att vi gick til konsum och när vi var där så träffade vi Elin x 2 så vi tog deras system kameror och fotade lite xD haha dom kommer få radera ALLT XD Mohahahahahahaaaaa


Och idag så är det Fredag och Moa och jag ska åka till Pappa idag :D och hilda kommer imon eftersom hon ska till Göteborg med Hampus. ha det b'st ni 2 puss.

Vi hörs sen puuuuuuuuuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0