M O A

jag var ju me Moa idag vi gick ut och gick vi 12 med sune, sen åkte vi till ICA för att träffa Emma och Eve som sommarjobbade i en kiosk utanför. haha och jag gjordemin egna glass. JAG ÄR BÄST! ja, sen köpte vi mango vindruvor och choklad. så smälte vi chokladen och doppade mangon och vindruvorna där i. MUCH GOTT!!! :D Sen blev det lite kort också :P 

så såg den ut innan den blev uppkäkad....... ;)

Moj och jag på studsmattan. Mycket glada är vi

Oh no you didn't....

... oh yes! I did. :P

haha, fin bild på Moa i alla fall.



Puss på dig vi ses sen.
Ska nämligen på fotbollsträning sen, hoppas att få träffakewin lite då. saknar han
. men en sak till, eller två.
1.Jag gick vidaretill västervikslägret :)
2.Vi är ute ur DM, förlorade mot Mariebo.
men hej då puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0