M I D S O M M A R

goddag, sovit gott eller? Jag har sov till halv 12 idag. Gud så mysigt. :P
igår var skit skojsigt.
var med hampus och på kvällen åkte vi ut till örnstugan. :)
körde dunken med småttingarna :P haha efterdet så blev det massor av prat om hur man frågade chans.
tjejerna var typ runt 9, 10 år  och dom undrade hur man frågade chans :P haha så gulliga var dom.
vi paddlade också och hampus råkade skvätta vatten på mig så hela kvällen fick jag gå runt och frysa häcken av mig x) haha. mycket hände och jo hampsu sminkade mig, hm jag såg ut som en psyckopat eller något. + att han sprejade rosa färg i mitt hår som fortfarande inte gått bort helt efter duschen imorse :P haha 
HAMPUS SKA DÖ!! :P
tack för den dagen i alla fall. ;)

och tack mamma för den goda maten ;) puss


mitt rosa hår :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0