K L A S S E N S D A G :D

gud jag lever fortfarande, trodde serriöst att jag skulle dö på vägen dit och på vägen hem. och min kvinnliga del har lidit hela tiden. men nu är jag äntligen hemma. YEES. det har varit rätt kul ändå. hade en tävling och mitt lag vann. man skulle ta tag i ett äpple i en hink med vatten och sen leta upp en makaron i mjöl X) 
vatten krig xD och studsmatte skoj ;)bilder kommer
puss


bild på Kastriot efter ävlingen x) haha


jonas (handledaren) efter tävlingen haha


Kasse skulle ta på sig min bikini, det var lite krångligt i början....


... sen gick det suveränt x) "skandalöst!!!"  haha


7c1 FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN KLASSEN !!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0