H Ä R L I G T

om ni inte redan visste så får ni veta nu att jag då är från malmbäck (M-bäck) en liten håla utanför Nässjö. men ja. Jag flyttade där ifrån när jag var 6 år och det skojiga är att jag fortfarande har kompisar kvar där. Fast jag kanske bara träffar dom på sommaren. i alla fall. då finns det en kille som jag gått på samma dagis med och som jag förra sommaren typ var med kasnke 3,4 dagar :P men ändå det kändes liksom att vi umgåts varje dag. och det kom jag att tänka på när jag plötsligt såg hans bilddagbok. så tänkte jag på att vi hade väldigt kul och att han är grymt snäll. Sånna människor som han behövs. Han är underbar. + att jag älskar hans skratt...

så puss på dig Henke ;D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0