L Å N G T-I N L Ä G G

hej sverige !
fy fasen vilket väder alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE IT
har bränt mig lite om låren för kan knappt sitta på stolen :P haha
men efter the redness kommer the browness. O yes baby!!!
Igrå i Tranås vad sketa kul. Kyckling sallad Dennis(Moas pappa) dåliga humor och lite sol och bad i Sommen blir kanon. :P
det sorgliga är att den dåliga humorn går vidare till nästa generation ;)
men jalle fall. tack Moa !!! <33


 
idag då så har jag inget att klaga på föruto mina brända finat vackra lår ni vet det gör rätt ont :P
Och även idag lyssnar på jag på LOVE TAKES OVEEER!!!!!
älskar!
men vi var där från klockan 12 pch så drällde det in folk från alla håll Ludde Fredrik Jesper och Emir. helt underbart gäng ;)
Har haft väldigt kul idag faktiskt!
Och kommer inte glömma Luddes fina Ryggplask XD haha pucko
och när jag satt på emirs axlar typ 7 meter upp i luften och hoppade i vattnet !!! det var som att åka balder :P
aaaaa!!!
Nu längtar jag till ADRIANSNÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jespeeer .... ;P



haha............. han fick på sig den till slut x)


ja men alltså tack för dagen,  längtaaaaaaaaaaar! ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0