M U U U

Jag är lite piggare idag :P
hej förresten. jag har närmare bestämt glömt att berätta att jag har en ny mobil!!!!!!!!!!!!! ;O hur kom det sig då?! vet inte men bild kommer självklart sen!
jaaa , sitter här nu och träkar har pratat med pappi han ska köra till matchen ikväll mot Vetlanda. ska bli skoj...
har inte så mycket mer att säga nu förutom att jag msnar lite med Kewin. måste ju va lite social.
han har fått en ny mobil han me......
en sak till så att alla vet så är han lite efterbliven! x)
det skojiga är att han aldrig kommer läsa detta inlägget för han tycker det är sååå jobbigt att läsa!
så jag kan nog hålla på så här ganska länge. men jag slutar nog här.
aaa men i hörs senare idag.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0