L I N D A

Innan jag drar iväg för att ta kort med handbollen så måste jag bara säga att Fritids Linda är tillbaka (a) älskar henne, ska berätta hur det gick till

vi var i matsalen och så skulle vi lämna tallrikarna, jag kollade lite extra på en person som jag kände igen lite.
- vad heter du ? frågade jag
- ...Linda....
båda börjar le..
-kommer du ihåg mig ? du hade oss på fritids, :D
nisen sitter på andra sidan matsalen
-NISEN!!!!! NIESEN, LINDA ÄR HÄR, FRITIDS LINDA!!!
-SKÄMTAR DU?
-NEJÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så kommer hon springandes och vi båda springer runt hela skiten där man slänger mat och in i köket och kramar henne !!!!

helt underbart vart fan har hon hållit hus ? :O har saknat henne som as ju
för alla osm inte vet så var det typ min och nisen bästits på fritids i 2an. sä jävla bäst va hon. vi var och fikade och skrev brev till varandra när hon bodde i lund. och nu är hon här i eksjö igen och jobbar på skolan
amazing!!!!!!!!!!!!!!! herrer gud , linda i mitt hjärta <333



Kommentarer
Postat av: Adam :DDDD

Hahahaha , kan bara tänka mig du och Nizen springa som galningar i matsalen skrikandes LIIINDAA!!!! Hahahahaha ;)

2009-09-01 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0