H E J

hej, länge sen ;) hehe mycket har hänt sen sist faktiskt och jag kom på hur jag ladda upp bilden jag var ju inne på erikas dator :O pucko .....
haha
har ju faktiskt varit hos pappa i 10 dagagr :O har varit rätt kul faktiskt, var i jkpg med erika och köpte lite grejs faktiskt. bla. ett par "trasiga" byxor från vila och ett par jeanstights, mörkblåa.
jalle fall så var jag med Amelie och Moa efter träningen i Måndags vi badade och kollade på beck tillsammans och gjorde ne liten meny tills vi åker till (jag skriver som Moa) A-näs.
LÄNGTAR GÄRNET NU!!!!!
men det var mysigt och Moa kom på vem mördaren var. stolt för en sån liten sak. pff :P haha
och igår (tisdag)
var jag med AmMo (Amelie och Moa) vi drog till Långan men det var inget kul där så vi tog cyklarna till campingen och badade. På vägen så kom Hampus mamma och fan vad hon skrämde livet ur oss.
Moa bara: VA FAAAAAAAN ! x)
haha kul värre
sen träffade vi Hampus och sara, alltid kul att träffa sara. sötnos
jalle fall vi badade i campingen och jag lärde mig dyka baklänges. SKIT LÄSKIGT :P

kände just nu att det blev ett långt inlägg :P
aja sen så på kvällen köpte vi glass och satte oss på bryggan, och matade fåglarna ;P
sen hyrde vi film. Disturbia blev det. den är grymt läskig :O fy faaaaaan
sen skulle vi hem och vi följde Amelie hem jag och Moa
och jag bara, men jag klarar mig själ asså.
men Moa SKULLE VERKLIGEN följamed mig och så skule vi cykla och då kommer det en as läskig människa och vi typ bara släppte cyklarna och sprang in XD haha
jag kom hem till slut jalle fall
 

 



detta köpte jag, + en till topp
 
vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0