H E J

Hejsan, har haft det halt underbart de 2 dgarana jag inte bloggat, har sålat match och vann med 11-0 :O wihuuuuuuu
eksjö regerar än så länge :P
i går så var jag med lite med alla :P va med Hilda och Moa på förmiddagen och fixade lite med Hildas blogg.
Kolla in
hon finns under länkar x)
japp, sen så träffade jag denise på stan och satt och pratademed henne på en bänk och så kom en tant och gjorde oss sällskap :P haha hon var för jävla kul faktiskt
sen kom Hilda Moa Becca och Anna så vi gick med dom och letade efter Adam vi gick till P-ängen lyckan och sen så satte vi oss vid kyrkan och då ser vi Adam !!!!!! Alltså sen gick vi bara runt och strosade lite gick typ bort till keskins sen följde vi med Adam till stationen och då kom hampus så då var vi med han hela kvällen jag hilda moa och Nisen. Skit mys och skoj!! Pallade päron kollade på film lekte och lite sånt :P

haha bilder kommer sen! :)
och en lite n hälsning till Markus Sjöbrink!
Hej markus, nu börjar du blir stor och ska börja 7an, om du någonsin blir rädd eller likanade så kan du alltid komma till mig och hålla handen!!!
så du vet ;)

hej då

Kommentarer
Postat av: elin

jag skulle kommentera här....

2009-08-23 @ 17:32:23
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: markus sjöbrink:D

hahahahahahahhahaha ,, tack så mkt :P då vet jag att jag ä rsäker på skolan då!!:)

2009-08-29 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0